MedicalGuidelines.pl poleca:

Wytyczne Diagnostycznoterapeutyczne dla Lekarzy POZ - Pacjent z łagodnym rozrostem stercza i chorobami współistniejącymi
Czasopismo Medical Cases- nr 1 sierpień 2015




Piksel

Newsletter

Bądź na bieżąco

Zapisz się a co tydzień dowiesz się co nowego!

Terminarz wydarzeń

Nie przegap najciekawszych wydarzeń roku!


Dlaczego warto?

 

Powstanie Portalu MedicalGuidelines poprzedziły liczne analizy, sondaże, rozmowy prowadzone zarówno z lekarzami, jak i z pracownikami firm farmaceutycznych. Zebraliśmy liczne głosy na temat „szumu” oraz rozproszonej informacji w sieci. Dotarcie do właściwych, potrzebnych w danej chwili informacji jest bardzo czasochłonne. W związku z tym, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych użytkowników, zbudowaliśmy platformę, która skupia w jednym miejscu wszystkie informacje określone przez nich jako najbardziej pożądane w bieżącej pracy.

Oczekiwania, co do wiedzy zawartej na Portalu dotyczą różnych informacji, poczynając od standardów postępowania w medycynie, przez newsy w terapiach, technologiach i programach terapeutycznych, dalej do informacji na temat polskich i zagranicznych towarzystw naukowych, twórców wytycznych, kalendarza wydarzeń oraz różnego rodzaju multimediów. Zgromadziliśmy zatem na Portalu kompendium wiedzy z medycyny.

 

W ramach MedicalGuidelines:


1.    Przygotowujemy określone informacje w następujących formach:

• newsy,
• artykuły,
• analizy,
• raporty,
• wywiady,
• informacje o wydarzeniach,
• studia przypadków,
• sondaże.

2.    Publikujemy wytyczne.
3.    Opracowujemy szkolenia multimedialne i uruchamiamy je na Portalu.
4.    Umożliwiamy przetestowanie pracowników on-line w szkoleniu multimedialnym przygotowanym przez Klienta.
5.    Szkolimy wybranych użytkowników.
6.    Dostarczamy wiedzę w formie szkolenia z certyfikatem.
7.    Umieszczamy reklamy w formie banneru w formatach : JPG, GIF, PNG.
8.    Umieszczamy filmy reklamowe.
9.    Umieszczamy materiały pokongresowe.
10.   Udostępniamy wybrane materiały.
11.    Aktywujemy streaming video on-line.
12.   Prowadzimy i inne działania zgodne z zapotrzebowaniem Klientów.